• تاریخ انتشار : 1404/08/07 - 10:50
  • بازدید : 57
  • تعداد بازدید : 53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه پرسش و پاسخ مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاران بیمارستان طالقانی برگزار گردید.

 

جلسه پرسش و پاسخ مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاران بیمارستان طالقانی با حضور جمعی از کارکنان اداری و درمان این بیمارستان برگزار شد .

 

به گزارش روابط عمومی ؛ در این جلسه که در سالن شفا این بیمارستان برگزار شد همکاران این بیمارستان بی پرده و در فضای صمیمی سوالات ، پیشنهادات و نقدهای خود را در بخش های مختلف خدمات رفاهی مطرح کردند .

 

مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این نشست ۲ ساعته با تقدیر از ریاست و مدیریت محترم بیمارستان طالقانی که امکان برگزاری چنین مراسمی را فراهم کردند ، گفت: خدمات رفاهی عادلانه ، در دسترس ، ارزان و با کیفیت حق همکاران زحمتکش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تمامی مراکز و بیمارستان‌های تابعه است و همه ما باید در این مسیر از تمام توان و ظرفیت ها بهره بگیریم .

 

« عادل علیبازی » با تشریح خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بخش های مختلف « بیمه تکمیلی ، اماکن اقامتی ، تسهیلات ، خدمات به بازنشستگان ، قراردادها و مسکن » در بستر سامانه ای افزود ؛ پراکندگی مراکز تابعه و بیمارستان‌های دانشگاه با کثرت همکاران و محدودیت منابع می طلبد برای عدالت مندی توزیع خدمات رفاهی بین همکاران از سامانه « بهشتی پلاس » استفاده کردیم .

 

وی با اشاره به تاکید ریاست و معاونت محترم توسعه دانشگاه بر ارائه خدمات رفاهی باکیفیت و عادلانه به همکاران ادامه داد : اصرار بر ارائه خدمات رفاهی در سامانه بهشتی پلاس به جهت شفافیت ، در دسترس بودن یکسان خدمات برای همه همکاران در تمامی مراکز تابعه دانشگاه ، عادلانه بودن و حذف بروکراسی های زائد اداری است که رضایتمندی همکاران را به دنبال داشته است .

 

مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با استقبال از برگزاری چنین نشست هایی تصریح کرد : در صورت آمادگی مراکز تابعه دانشگاه و بیمارستان‌ها این مدیریت آماده حضور در جمع همکاران و پاسخگویی به دغدغه های رفاهی این عزیزان را دارد.

 

 

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 163016
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب