انجام کلیه سی تی اسکن های عمومی، تخصصی و سه بعدی طبق تعرفه های دولتی در بیمارستان طالقانی

 

در حال حاضر واحد سی تی اسکن بیمارستان طالقانی به صورت شبانه روزی و بر طبق تعرفه های دولتی ( وزارت بهداشت ) آماده خدمت رسانی به بیماران گرامی می باشد .

سی تی اسکن یا توموگرافی کامپیوتری یکی از روش های پیشرفته تصویر برداری پزشکی ست که بعد از رادیوگرافی ساده بیشترین کمک را به پزشک جهت تشخیص دقیق تر انجام میدهد.

دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس زیمنس و دستگاه انژکتور توانایی انجام کلیه سی تی اسکن های عمومی و تخصصی اندام ها و ارگان های بدن با تزریق و یا بدون تزریق، اسکن سه بعدی  را دارا است . سایر خدمات این بخش انجام بیوپسی تحت گاید سی تی می باشد.

انجام سی تی اسکن های اورژانسی و سی تی اسکن های بدون نیاز به آمادگی قبلی همان روز ، پذیرش و انجام می گیرد.

در زمان وقت دهی و آمادگی به توصیه های مسئول پذیرش دقت و در صورت داشتن سابقه هر گونه بیماری و حساسیت دارویی مسئول پذیرش را مطلع سازید.

مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد :

-          انجام سی تی اسکن برای خانم های باردار مضر و زیان آور است در صورت حاملگی حتما موضوع را به بخش اطلاع دهید.

-          عکسهای سی تی اسکن بیماران بلافاصله بعد از انجام   تحویل بیمار می گردد و گزارش کتبی آن توسط متخصص رادیولوژی ، در 24 لغایت 48 ساعت بعد تهیه می گردد.

-          تاریخ ویزیت هر نسخه بیمه ای فقط تا پایان همان ماه اعتبار دارد . بیمه شدگان روستایی در هنگام مراجعه باید مهر تایید پزشک خانواده یا مهر مرکز بهداشت مربوطه را روی برگه دفترچه بیمه خود داشته باشند .

-          مراجعین محترمی که بیمه های خدمالت درمانی ( خویش فرما،  روستاییان ، سایر اقشار و کارکنان و .... ) و تامین اجتماعی و بیمه سلامت دارند می بایست پزشک درخواست کننده شرح حال مختصری از علیت سی تی اسکن را در برگه بیمه ذکر نماید.

-          در صورت  نیاز به هرگونه راهنمایی و یا ارائه پیشنهادات و انتقادات می توانید به صورت حضوری به سوپروایز بخش تصویر برداری مراجه نموده و یا با شماره تلفن های 021-23031658 و021-23031677 تماس حاصل فرمایید.

از آنجاییکه زمان ارائه خدمات تقریبی میباشد و در مواردی ممکن است خدمت رسانی به شما عزیزان بنا به شرایط  بیمار و وقت پزشک و یا حضور بیماران بستری و یا اوژانس بیش از حد معمول به طول انجامد لذا پیشاپیش از تاخیر احتمالی پوزش می طلبیم .

 

 

فایل آموزشی سی تی اسکن.pdf

فایل آموزشی لیست اقدامات.pdf

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب