• تاریخ انتشار : 1402/06/03 - 19:58
  • بازدید : 334
  • تعداد بازدیدکننده : 215
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
.

پیام تبریک ریاست بیمارستان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

به گزارش روابط عمومی مرکز ، ریاست محترم بیمارستان جناب آقای دکتر محمد رضا مشاری با صدور پیامی، روز کارمند را به کارکنان محترم مرکز تبریک گفت :

متن پیام به شرح ذیل میباشد.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

هفته دولت فرصت ارزشمندی است تا قدردان زحمات، تلاش ها، جان فشانی ها و از خود گذشتگی های شهدای ملکوتی دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر باشیم. بی شک تجلی افکار و معانی ارزشمند این شهیدان والامقام، الهام بخش تلاش و روشنی بخش مسیری است که دستیابی به رشد، توسعه، اقتدار و سرافرازی کشور را به دنبال خواهد داشت. به همین مناسبت روز چهارم شهریورماه به پاس تجلیل از خدمات و ایثارگری خدمتگزاران مردم در نظام اسلامی، به نام روز کارمند نام گذاری شده است .

روز کارمند، تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است، و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را برعهده دارند. کار و فعالیت کارمندان، به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر و ستایش است. ازاین رو سزاوار است امروز را قدر بدانیم و در بزرگداشت مقام ارزشمند و والای کارمندان کشور بکوشیم زیرا که موفقیت و پیشرفت هر نهاد، ارگان و سازمانی به تخصص، تعهد کاری و اخلاقی نیروی انسانی آن وابسته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای عظیم الشان دولت، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به کلیه کارمندان مرکز تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این عزیزان بهروزی، موفقیت و سلامتی آرزومندم.

 

 

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • گروه خبری : 130702
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب